Snön öser ner

Det blev vinter igen. Värmen är dock otrolig. Det känns som om det är varmt trots att det är -1. Det är ju rena rama sommaren.

Dagens to do list:

1. Städa köket
2. Hänga upp byk
3. Undra hur Isabelle har det i Thailand
4. INTE handla nagellack från någon webbshop
(skrev bara nagellack, så att jag kan handla annat om jag vill, muahhaaaa)
5. Läsa min Elle tidning
6. Försöka att inte spendera hela dagen framför datorn
7. Duscha och sminka mig
8. Kanske gå och borsta av bilen som igår lämnade ute för jag skulle ju åka iväg på kvällen men det blev aldrig något sånt
9. Laga mat, pasta och räkor
10. Spana på resor till nästa vinter?????

Som ni märker har man såå mycke viktigt att göra på semestern.



Här ligger Isabelle på beachen och myser. AAAAah vad fusk!!! Hoppas att Isabelle blir lika kär i thailand som mig så får vi övertala Pappsen, Stepmother, Nattis + boyfriend att följa med på en riktig semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback