Det skall vara svart

Tog i lite väl för mycket här tror jag. Det blev lite halloween feeling över det hela, men barnen gillade det och då jag sa att det är spiderman naglar så var det ännu häftigare.





Idag har jag och min kära man varit och tagit svininfluenssa vaccinet. Jag hade redan bestämt att jag inte tänker ta det, men så tänkte jag att vad är det värsta som kan hända? Lite feber och illamående av vaccinet eller en ev död? Jaa jaa jag vet att mer dör i vanliga influensan och att sannolikheten är typ en på 1.000.000.000.000.000 MEN det finns en risk att man kan få det. Så nu är jag vaccinerad och behöver inte tänka på det här längre.

Förövrigt hade vi en spyshow på jobbet idag. Det har liksom legat i luften ett tag. En del har varit sjuka men i dag small det till ordentligt. Stackars lilla "Kalle" spydde rakt på en mjukisekorre och över hela sig. Och jag städade upp. Så nu får vi se hur länge man klarar sig.

Ikväll blir det en sväng till Pappa & Co. Överblivna kläder skall granskas av Isabelle och hon skall även manikyras big time med Konaden! Pics kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback