Skidor

Igår gjorde vi det! Vi for iväg till MySports och köpte skidor åt båda två. Svindyrt vill jag kalla det. Idag får vi hämta dem. Nu måååååste vi skida typ 100 gånger per år för att komma upp i priset. Försäljaren försökte fråga oss om vi ville ha 200 euros stavar. Nej, det ville vi inte. Skit, det är dyrt att idrotta tydligen.

Och detta var ju inte allt. På Aukia hittade jag en Gant mysdräkt för -30%. Jepp, den är på mig nu!





Fråa byxor och lila huppare, ja den är inte blå. Detta betyder nu att jag skall kasta mina gamla byxor! Imorgon ;)

Igår var vi till Bowlinghallen för lite Bowling med Anna och Jocki.











Nya skidor:




Har för mig att det blev dessa. Finska Peltonen i blått och vitt. Nu fattas det bara matchande dräkter i blått och vitt ;)


Kommentarer
Postat av: emmathilda

Härligt att bowla i odd mollys eller hur ;) Kram! :)

Postat av: Petra

Jepp, bästa bowlingkläderna och snyggast på banan ;) Att man inte kan bowla är sen en helt annan sak, hihi! Kramar!

2010-01-17 @ 19:36:30
URL: http://snicksnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback