IKEA, Barkaby outlet och hos moster Kino

Sånt har hänt här idag. Vi var en sväng till IKEA och shoppade det man brukar. Servetter, två små möss och lite annat tillbehör ;)
På Barkaby outlet så hittade jag en snygg skjorta i OM stil som var ca -70% så det var ett riktigt fynd.
Sen var vi hos moster Kino och tittade på deras fina hus och blev bjudna på god mat.

Igår gick vi omkring hela dagen i Gamla stan och tittade på alla möjliga småa gator. Var in i finska kyrkan och tittade. Var till PKhuset och Mathilde men hittade egentligen ingenting på rean. En OM jacka hittade jag på åhlens city men den kostade ändå 250e så just nu känns det lite väl maffigt. Skall åka iväg till Spanien och sen då jag kommer därifrån kan jag fundera lite på OM köp. Skall då ta en sväng till Humlegårdsgatan och titta på ev nyheter. Min käre man sa till mig igår -Du, man behöver faktiskt inte köpa nånting. Hehe... Ett gult stripenagellck hittade jag billigt på åhlens. Så jag skall fixa en ny manikyr innan jag åker iväg till Spain.

Första dagen vi var här i Stockholm var så väldigt varm. Vi åkte iväg till Robbans föräldrars båt och låg där och svalkade oss hela dagen. Leah simmade typ 10 gånger. Det var omöjligt att vara kvar i stan.

Imorgon skall vi ta en båttur ut till Sandhamn och käka lite där och gå omkring. Sen bär det av till Alicante via Skavsta, som verkligen inte är Bromma flygfält som jag fått för mig. Öööh, vad har jag tänkt egentligen??!!



Ruisrock och Maija Vilkkumaas konsert uppifrån



Konsert-pingla ;)





Finska kyrkan i gamla stan


På kvällen kom ingen mindre än jultomten på besök ;) Arto var så glad så!!



Capitain


ett gäng små möss inne på IKEA.



Leah visar upp sin korv.



Eila har med sin docka då hon shoppar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback