Semester och sjuk =(

Med min tur, så blev jag givetvis sjuk passligt till vår semeterresa. Tredje dagen av grymt halsont. Och alla ni som sa till mig att man inte längre får halsont efter att man tagit bort toncillerna, ni ljuger ju. Jag hade i går kväll precis lika ont som då jag tagit bort mina tonciller.

Ringde just till Korpo Hälsostation och skall in om en liten stund och konsultera en läkare och ta svalgprov. Hellre skulle man ju ligga i solen, men vad gör man.

Av våra semesterresor har jag varit sjuk största delen. Venezuela, Thailand nro 1 och spanien så åt jag antibiotika. Thailand nro 2 fick jag det först på plats. osv osv Maximal otur!

Jag blir säkert alltid sjuk då jag stressar så under vinterhalvåret och sen när jag äntligen får relaxa, då angriper det och fort. Skall till Stockholm på lördag så jag hoppas att det är bättre då.


Kommentarer
Postat av: Linda (kusin)

Oh noooo! Stackars dig! Det får vi verkligen hoppas att det blir! Glöm inte dina nagelgrejer :-D

puss!!

2010-07-08 @ 20:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback