Torrevieja bye bye

Nu har sista dagen i Torrevieja plötsligt kommit. Jag har tänkt att jag skulle blogga mer och först och främst lägga upp bilder men tyvärr så är internetet så dåligt här att det inte fungerat. Det har tagit 10 min att ladda upp en bild och ca 80% av gångerna så har det inte fungerat i alla fall.

Skall dock skriva lite mer senare då jag har fungerande internet och lägga upp bilder. bla på den megastora manet som vi såg igår. Och bevisbilder på att jag har simmat här. Tror att det är ganska många som inte tror på mig ;)

Och sånt...ikväll bär det av mot stockholm och på fredag mot finland.



Här kämpar jag å på med nånting. Och den här bilden är tillägnad Robban ;)



Här är jag ute på piren och rastar min nya kjol för 9 e.



Folk i mängder på beachen.



Två ensamma stolar i solen.



Madrass business!!



Klart, blev hur bra som helst!



Jag on the boat!



Alltså VAD är det som händer???? Petra Simmar...på riktigt???



Bloggar på däck!



Ok, jag kan anse mig själv som aningen brun!



Nära till havet restaurang.



Gummibåtar sig lite!



MegaMedusa ut och åker!



Sista kvällen dinner med färska grillade skaldjur.



Glass åt Arto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback