Hår -alltid lika svårt -alltid!!

Mitt hår har alltid sett likadant ut. Det ser ut på två olika sätt. Antingen är det lockigt eller så är det rakt. Det är alltid samma färg. Jag har tonat håret då jag var yngre och haft slingor i något skede, men jag har ALDRIG färgat mitt hår.
Emellanåt får jag mina: vad- skall- ag-göra-med-mitt-hår-perioder och de slutar med att jag klipper topparna och gör en ny permanent. Alltid. Senast jag hade rakt var före bröllopet och efter det så blev det permanent fort tillbaka. Hur tråkigt är inte det?

Så vad i all världen skall jag hitta på?

Jag vill inte ha kort
Det måste vara lättskött
Får inte kräva så mycket fix
Tror inte att jag vill ha lugg

Har fått för mig att jag vill ha blondare, har aldrig haft det.

Typ nåt sånt här:







Så hörni, VAD SKALL JAG GÖRA?????


Kommentarer
Postat av: Linda (kusin)

Ja till sommaren är det snyggt med ljusare...

Alla frisyrer ovan är snygga och du skulle passa i dem! Ta med bild och gå till frissan!!! Roligt!!!

2010-06-08 @ 22:10:44
Postat av: Isabelle (syster)

Jag tycker att du skulle passa i en sned pannlugg och axelkort hår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback