Isabelles konfirmation och midsommaren



Strampen premiär. Inleddes med en kall lonkero och en härlig smörgås.



Lilla-systeryster där med blont hår i mitten =)





Isabelle...varför ser du så sur ut?? :)



Här e Isabelle betydligt gladare, för nu ere över och hon e torr bakom öronen. Och en sak skall jag säg, he e så fusk att Isabelle kan lag sitt hår så de fint, så de bara. Annat ere då jag sak gör nåå!



Present öppning.



Obligatoriskt familjefoto.



Obligatoriskt släktfoto



Sen midsommar hos mam å di.



Cissi



Mommo. Emma-som-int-vill-va-med och Joni



Ha haa, got ya!



Midsommar-Flison



Jag med min fina Om klänning.

Sen blev det midsommar lördag och jag tog en viss Tiira båt till en viss Saloon ute i skärgården =)



Dans på bryggan, men måste säga att Nalle e Nalle...



Kari och Mia var snälla och höll mig sällskap. Solen sken en liten stund och feelisen blev genast mycket bättre.



Härligt



Jag, fullt vinterpåklädd i midsommarnatten. Och inte en endaste en bild fick jag på den fina Mollysen jag hade under och då det ganska så fina håret :(


Kommentarer
Postat av: ems

..dehe e en sånde gång då ja älskar dej lite mindre..äkkelpotta.

Postat av: Isabelle

Pööh?? du kan ju lag en masssa fina frisyrer så du ska int seg na!!!!



Klart man vaar glad då man var torr bakom öronen ^^



Frös du på midsommarafton? e va ju jettevarmt!!, du e lik din far :)

2010-07-01 @ 14:44:31
URL: http://isabelllesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback