Dagens nagel "Akvariekärlek"

Igår kväll blev jag inspirerad att använda mina nya nagel imageplates.





Grunden är gjord med Essies Sag Harbour. Det ljusgröna med Zoyas lack, det neongröna med kiss och sjöhästen är ett gammalt lack från depend som är så där passligt tjockt som det skall vara då man använder Konaden.

Åkte iväg ut till skärgården och Jannes Saloon idag. Vädret var extremt vackert och min plan var att skida en stund. Träffade Pia och Ronnie och satt en stund med dem och drack varm choklad i solskenet. Sen dök det upp fler vänner och bekanta och vi stod ute och pratade länge. Sen ett tu tre dök det upp moln från ingenstans och det fina vädret var som bortblåst. Det blev inget skidas för min del pga dimman som smög sig på. Körde hem tillbaka och har nu spenderat kvällen framför datorn och tagit det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback