Teori Beck

http://theems.blogg.se/ Läs för all del SysterEmmas teori om "Beck" ;) Jag bara undrar var i all världen hon har lämnat grannen.

På tal om Beck så såg jag ju den senaste av Beck filmerna bara för någon vecka sedan. Jag gillar ju dessa filmer och den var också riktigt bra, en aningen brutal, extremt sorglig och för vad ni än gör... Läs ALDRIG bakpå en Beckfilm om vad som kommer att hända i filmen, för där avslöjas verkligen ALLT. Aldrig. Hela vitsen med filmen blir ju liksom förstörd om man vet på förhand vad som kommer att hända. Herr Persbrandt gjorde ett lysande arbete igen i filmen. Men denna gång saknade jag lite...nånting. Hoppas på att de sista Beckfilmerna kommer att bli strålande och vet ni, det är inte många kvar, sen är det över *snyft*.






Och just det, man känner knappt igen filmerna i hyllan pga deras nya ändrade utseende.




Kommentarer
Postat av: ems

Nämen, problemet åtgärdat, grannen fick sin uppgift och blev makrofag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback