Aah...en semesterbild

Aah...en semesterbild

Det blåser sand överallt vid beachen. Det syns på min jacka!

Jaha, idag blir det lillajulfest då iaf, fast jag inte var säker om jag skulle fara eller inte. Men när jag varit med och ordnat program så måst man väl far å skååd va som händr, dock typ 2 timmar för sen, måste till ett jobb mellan 17.30 och typ 20.00 och så tar det ju en stund att köra därifrån, men int kankse he gör nåå. Grisen blir oxå försenat, så vi kommer dit troligtvis samtidigt.

I går var jag hos Bona och vi satt och såg på Idols (finska...man blir ju bortkollrad med två agnes,swe å fi), sen kom en Bruce Willis film på nelonen och Sista Kontraktet med Persbrandt på tv1000....nice....fick man dreggla lite igen då...heheheheheh!Vi var ut å cruiza oxå lite, till havskråkon och åt lite och sen till Björkö en sväng. Man fick riktigt julfeeling då man körde och såg på allas fina julbelysningar.

Nu måste jag börja göra nåt...skall ju snart på jobb och då måste jag vara färdig...valt julfest kläder å sånt...ack så svårt. Nää faktiskt int, det valde jag ren igår...tar ju int så läng. 
Nää riktigt sant nu måst jag böri gör nåt å int bara sitt å skriv...hej då! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback