Full fräs...

...har det varit idag. Fixat lite julklappar och så. Varit å hjälpt Bona med lite mera packas. Fört tavara till nya stället, fört Bona till ishallen på jobb. For själv till Toby och Fammo, satt där typ en timme å babbla. Sen for jag till Mamma å Kjell och sen så hem. Sen till ishallen efter Bona och så förde jag honom till Hankmo och nu e jag hemma. Dagen i ett nötskal!

Hos Mamma o Kjell så fick jag älgkött - man tackar!!! Och allergi fick jag oxå...jäkla Måns som är så söt. Och jag rörde ju inte i honom utan han rörde i mig...Ja och så såg vi på Harry Potter...mam å jag...

I natt så läste jag ut Linda Skugges bok. Kunde inte sova så lika bra kan man ju läsa. Nu måste jag hitta en ny bok. Skulle vilja ha en hörbok var Mikael Persbrandt är läsaren...me likee!

Nu måst jag sov, skall å hämta Bona från Hankmo om några timmar...typ 12. Och på 2-års kalas skall vi oxå imorgon Arto å jag...fullt upp...(tur he)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback