Lånad av nåån..shit don´t remember who...

Jag...

Har du?
Folköl i kylen: nja...en kanske
Något husdjur: Nej
Någon pojk/flickvän: Ja
Puder på dig: Faktiskt så har jag det
Några framtidsplaner: En massa, vissa e kanske t.o.m realistiska
En levande tro: nej
Någon sjukdom: "kuppa ja seitsemän muuta"...nää inga sjukdomar
Några kärleksproblem: ibland kanske
En homosexuell kompis: inte vad jag vet om...men skulle gärna vilja ha...så kom ut bara ni som e!!!
Någon favoritlåt: Låtar av Josh Groban e bra, å CD:s I love you
Duschat idag: Jepp, nyss
Någon vän som spelar i ett band:tror int he
Någon som förstår dig: Finns väl en som förstår mig
Något beroende: Salmiak
Fikat idag: tuc kex å piimä....nam????
Något favoritmärke:PEAK, Columbia...hm...å så HARRISON förståss...
Nagellack: ja
Någon vän som bor i ett annat land: Sweden förståss...

Vem…
Avskyr du: jobbiga typer
Hånar du: vet ej
Längtar du mest efter: ingen för tillfället
Stör du dig på: onödiga kändisar
Gosar du med: Arto
Lagar mat: jag
Diskar: maskinen
Tror att den är något: jag förståss

Vilken..
Tidning läser du: Nästan alla amelia specialtidningar, amelia, koti ja keittiö, vauva-lehti, VR etc.
Buss åker du oftast med: Sen jag flyttade från Åbo är det slutåkt buss
Frisyr har du: "en urtvättad Malax-permanent"
Dag fyller du år: 30 Oktober
Årstid föredrar du: hösten å sommaren
Stad är du uppväxt i: Vasa

Vad..
Gör du nu: bloggar
Gör dig till en bra människa: rolig. ärlig.trevlig
Gör dig till en dålig människa: babbbbblar så jäääkla myki
Vill du arbeta med: FBI-agent
Är roligast just nu: att det här året snart är slut
Har du på dig nu: jeans, svart tröja och rosa halterneck linne
Har du för smink idag: hela systeeme
Äger du för skor: vill ha mera
Har du för skostorlek: 38
Ska du göra nu: fara till butiken

Hur ser din drömpartner ut: jag säger bara Persbrandt...men de jag faller för är alltid (oftast)korta å ljusa
Kallt ute: ja fy å snöar gör det oxå....
Idrottar du: fy f*n
Har du en gitarr: Ja, men den e babyformat
Vilket land vill du helst besöka: Irland å Thailand
Skulle du säga nej till sex idag: nej
Har du bra hörsel: ja, det måste jag ha, annars är det kört.
Tycker du om sånt här: Jaaa jag ääälskar listor
Har du några trummor: nä
Tittar du för mycket på TV: ja det tycker jag
Stora eller små bröst: Svår fråga, beror på...
Bästa jeansmärke: Konstiga märken som typ ingen hört talas om
Designkläder eller H&M: H&M...så får man mer kläder
Är du rik: nä...men jag ska bli
Tycker du om indiepopare: no comment
Är du arbetarklass: ja kyllä
Har du bra betyg: från senaste skolan har jag helt okey
Vad har du för mattebetyg: 4 5 och 6=SKIIIT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback