Stiga upp...

...hur kan det vara så jäkla svårt????? Men om jag vet att jag måste stiga upp så då gör jag det, men om jag inte måste så kan jag ligga i sängen hela dagen! Idag börjar jag klockan 14 och slutar 16.15. Och skall jobba på ett ställe jag ALDRIG förr varit på. Så då har jag givetvis stigit upp klockan 0900 = det blev halv 12. Alltså jag har sovit 10 timmar inatt...det är väl det jag behöver---hoppas att de vill att jag skall komma till jobbet imorgon typ på morgonen...det skulle vara bättre.
Jag som skulle sy ett par gardiner och borsta av bilen idag. Nå jag får göra det ikväll istället. Bilen behöver jag inte ännu på någon dag,men jag borde nog gå å kolla hur den mår...Och ta bort lite snö.

Det ser ut att blåsa och snöä därute så jag får ta på mig ordentligt med kläder då jag går till jobbet.

Köpte förresten ett par gardiner igår (det är därför jag skall sy mina gamla). Men jag tror att de är likadana som Pia har...är ej säker...måste far ti Pia nån dag å kolla. Och så köpte jag julgransbollar som jag spanat in redan för jul....men å titta på kläder...det orkade jag inte...det får bli en annan dag, då det är mindre folk på stan...eller så skulle jag kunna vara smart och stiga upp tidigt nån dag och shoppa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback