Äntligen fredag!

Men trots att det står äntligen i rubriken så har den här veckan gått ganska så snabbt. Igår var jag till posten och hämtade det där paketet jag talade om....skickar allt tillbaka och kommer inte att beställa från Ellos igen. Sorry Ellos men jag menar guud va fuul kjol å ännu fulare kavaj som var UUUrstor! Lentolaukku behåller jag dock och så får jag vänta på ett par jeans ännu 3 månader!

Var på stan med Pia igår och vi gick till Anttila å meikä fynda jeans för 15 euro. För er som inte vet så kan jag ju tillägga att om man e jag så hittar man VÄLDIGT sällan jeans. Men nu hade de ett helt bord med jeans. Så nu är jag lycklig ägare av ett par ljusa Madonnajeans med strasshjärta. Tack för det anttila! Och så var jag in till Seppälä...det har blivit ett farligt ställe det. He har ju älgen Harrison som än en gång fick mig vild å gäälen så jag köpte mej två par fingervantar å tre par strumpor. Alla givetvis med älgen Harrison på. Nöjd! Kanske jag skulle kunna ta å fixa fram en bild på harrison...så ni får se honom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback