Tjenixen pixen!

Igår fick jag veta att en kurs som jag skall på kommer att innehålla 8 barn mellan 2 månader och 3 år....så idag har jag handlat leksaker för typ 75 euro. Allt möjligt kul som små "bäääbisar" kan tänkas tycka om.

Känns konstigt att ha "ledig"  dag...ändå jobbar jag ju hela tiden, mitt besök till stan idag var ju jobb och då jag sitter framför nätet så jobbar jag ju...!

Väntar på att Bona skall ringa och säga att jag får far å hämta pappas 50-års present. Jaa...min pappa fyller faktiskt 50...men jag kan ju tillägga att jag faktiskt är 25 år...så det är helt okey! För det andra så är han den ungdomligaste 50-åringen som jag känner (ok...sori mamma, du med e ungdomlig).


Nää nu denna brud måst ät nåå ibland oxå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback