Jaaaag

Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Gröngul
Längd: 173 (blev mätt igår...så det stämmer)
Studerar: Nej, jobbar
Arbetar: SI...på dagis + undervisar
Favoritklädesplagg: mina nya röda älgbyxor
Har alltid med mig i väskan: Pengar å sånt, körkort, nycklar, mobil,kamera.
Läsk jag dricker: Pepsi maX
Tatueringar, piercings: ett hål i vardera öronsnibben...men använder ej örhängen. Tatuering skall jag ta då jag fyller 40...kanske.
På datorns skrivbord har jag en bild av: Stora fartyg...(obs! Jag har ej valt den)
Imorgon kommer jag: ta det lugnt, säga hejdå åt A som flyttar bort!
I sommar kommer jag klä mig i: Saloonens arbetskläder och toppar å jeans.
Jag är född: SI, det är jag
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Nån ur o.c eller Jennifer Gardner ur Alias
Mitt rum har väggfärgen: vit...me nå streck
Min all time favourit parfym är: Love

Nu ska jag: måla naglarna
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Persbrandt
Senaste blogg jag upptäckt: En som bloggar om sin graviditet...kul att läsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback