Nytt jobb!

Under de kommande två dagarna kommer jag att börja jobba på tre nya ställen. Jag tror att jag har lite stress. Ett är typ "heltids" jobb och de andra två är kvällsjobb. Alla tre håller på till april-maj. Och så skall vi ju inte förglömma att jag utöver dessa har ca 4 andra ställen som jag åker till typ 1-4 gånger per månad. För att inte tala om mina två helgkurser som inte är alls i närheten av Vasa. Ojojoj...men det är ju tur att man har jobb åtminståne. Idag har jag som vanligt stigit upp JÄTTEsent. Så nu måste jag göra något vettigt...och solen skiner därute så det är vettigt ti gå ut. Satt bara inne igår och såg på en Persbrandt film...Oyestikker hette den tror jag, tur att det fanns engelsk textning, annars så skulle jag nog inte fattat hälften. Den var lite speciell, men jag tyckte om den.

Nej nu måste jag gå ut då det för en gångs skull skiner lite därute...ok det skiner nog nästan varje dag...men äääh...jag e mossig i huvudet idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback