Måndag...mainio maanantai???

po

En blomma för en fin dag. Idag fick jag hem mina CDON beställningar så nu sitter jag och hör på ERA. Vangelis cd:en var nog inte alls lika bra! Sen återstår det att se Persbrandt filmerna och mr and mrs smith. Men de sparar jag till efter midsommaren. Eller en film måste jag ju ta med till jobbet...ifall det blir lite att göra så kan jag sluta tidigare och kolla på film.

Det är fint väder ute men det blåser precis som det alltid gör i denna stad. Skall fara en sväng till stan och inhandla en tandborste och ev. lite mer kläder (inte åt mig själv!!!!). Jag får nog börja gå nu snart så att jag kanske skulle hinna sitta och sola en stund idag...balkongen eller nån annanstans. Det är så tråkigt att dra till beachen själv och alla andra jobbar så det blir väl balokongen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback