Helluu

Igår blev det Dallas och O´malley´s. Men det var helt ok eftersom jag inte var det minsta trött och inte Anna heller. Gårdagens dominerande uttryck förblev: Fet, Ful och Alkoholist. Personen som tror sig vara allt detta är egentligen inget av dessa. Sori om du blev besviken, men du e varken ful, fet eller alkoholist. :-)

Ända felet med igår (enligt mig) var den höga ljudnivån. Mina öron piiiiiiiiiiipade som bara den igår. Och det var inte pga musik. Och förstås så måste jag säga att betjäningen inte var den bästa. Det hoppas vi få lite ändring på!!!!

Imorgon är det en jobbdag, eller åtminståne lite. Sen blir det lite fest här och sen drar vi till Dallas på lite mera fest. Nu får vi bara hoppas på lite bättre väder dvs några minusgrader.

image282
För att förgylla allas dag har jag satt in en bild på min Pappas första bil. Visst är den snygg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback