Idag alltså...



...på jobbet så blev jag nog sur. Använder mina gröna crocs eftersom de är bekväma. Kom till jobbet, kallt som bara vad, tog på ett par yllesockar och börja jobba. I någont skede började det sticka till i högra foten. Typ som om det hade kommit ett granbarr i skon eller nåt. Kolla, ingenting! Tog av sockorna...ingenting. Sen hade vi en sångstund och jag satt och tecknade och sen ett tu tre då jag steg upp så skrek jag för att det gjorde så ont, hade ju glömt detta medan dom sjöng. Haltade omkring så att det inte skulle göra ont. Men då jag tog av skorna så kändes det inte alls...konstigt. Efter mycket om och men tog jag tag i skon och började känna efter ordentligt. Jooo, nån lite pigg är det faktiskt här....Jag hade alltså i något skede stigit på en liten spik. En sån som barnen använder då de hamrar fast småa bitar på en tavla. Inte undra på att det kändes som en nål i skon...jag hade ju det och den hade kommit helt igenom.

Julfesten gick riktigt bra. Vi åkte dit klo 18.00 och kom hem ca 05.00. Det var riktigt roligt, många nya ansikten och GOD mat. Och musiken...band å allt....

Idag skall jag
1. Dricka glögg
2. Se på tv (på vad vet jag inte)
3. Läsa en ny tidning som jag köpte igår
4. Slå in två julklappar
5. Ringa ETT arbetssamtal
6. Ev. hänga upp mina nya julgardiner i sovrummet

= ta det lungt! Bör väl göra detta nu, för jag jobbar nästan alla helger i januari OCH februari!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback