Jag bara måste...

...säga att jag tycker att alla borde lämna Ilkka Kanerva ifred! Låt honom skicka sms till Johanna Tukiainen om han vill. Nu skriver tidningen Hymy att dessa sms har gjort Tukiainen till "superkändis"...halloooooooo alltså....jag skulle aldrig våga visa mig ute igen efter att ha varit med och orsakat att Finlands utrikesminister blir kickad på grund av några sms som hon tydligen varit med på. Huvudsaken är väl att han sköter sitt jobb som han skall. Om han då vill skicka ett sms till en kvinna och skriva " Olis se illallinen kyllä hyvä järkätä. Pukeutumistyyli vaikuttaa paikan valintaan". (taget ur tidningen hymy)
Jag var alltså tvungen att köpa denna tidning för att jag skulle få läsa 24 av dessa 200 mess. Ok han har ett rykte att han är en kvinnokarl och han har skickat sms på arbetstid...men så länge man sköter sitt jobb så räcker väl det.
Och det säger jag inte, Alexander Stubb kommer säkert att sköta sitt jobb lika bra som Kanerva gjorde. Jag brukar inte lägga mig i politk eftersom jag inte fattar ett dyft av det. Men alla måste ha ett privatliv. Låt folk ha ett eget liv! Men förstås Tukiainen lär ju ska ha tjänat en liten slant på detta...och nu är hon ju "superkändis" i Finland!

Kommentarer
Postat av: Pepa

Test kommentar...vill se att det funkar!!! :-)

2008-04-03 @ 21:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback