Lite bilder från gångna veckor...



iiiik....



Sjöräddningsälg =)



Jag på väg på julfest från jobbet, är så nöjd över mitt nästan spikraka hår.



Här är vårt nygamla skåp som vi målat och ett gammalt bord som jag så smart lagt undan till bättre dagar. Nu är bättre dagarna här.



Takkrona har vi inskaffat oxå. En del kvar att fixa i vardagsrummet men sen börjar det nog bli färdigt.



Gårdagens inköp. Skitsnygga stövlar + väska från Tapas, inköpta på Mekka. Bok som handlar om Vin och Mat, kommer definitivt att bli läst under tråkiga kvällar under december,

Men jag tror faktiskt att jag behöver en ny kamera. Min har börjat låta lite konstigt. Och så läser jag alltför många fotobloggar av personer som är EXTREMT duktiga på att ta foton. T.ex.
http://annlouise-sjostrom.com/ En bulle i ugnen eller http://jennyk.blogg.se/ Jennys perspektiv. Båda så duktiga på att ta bilder. Men...de har ju givetvis betydligt bättre kameror äv vad jag har.

Och sist men inte minst. GRATTIS FINLAND! Skall bli extremt roligt att kolla på balen ikväll och se vad alla har på sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback