Semester

Nu har jag semester. Härligt. Speciellt vädret är extremt härligt idag. Solen skiner och det blåser knappt något alls. Eller så int. Suck...imorgon lär det inte skall bli bättre. Men i Stockholm skiner solen alltid (kanske) och i Paris är det säkert riktigt varmt. Och efter det har jag ännu 2 veckor semester i Vasa och en vecka på läger. Så nu kan man säga...vielä on kesää jäljellä!!!


Men detta fattas, en sommarstuga att vara på. Det är aivan sama fast det regnar och blåser. Idag har jag legat i blåsten i min härliga gunga och läst förra årets amelia-sommar tidning. Hur skönt som helst, tills det blev så kallt att det inte gick att ligga där mer. Men denna underbara sommarstuga skulle ju vara helt underbar. Glas för bara så är det sååå mysigt. Ikväll skall jag på grillfest till nyffe, skall bli kul, det är evigheter sen jag träffat honom. Får hoppas på lite mindre blåst bara. Morgondagen är väl Galax-fixing-day och på måndag skall jag äntligen till frissan och fixa min "urtvättade-Malax-permanent" till något kanske lite bättre. Och på onsdag åker vi iväg till Stockholm och på Lördag till Paris. Så det är BISI BISI!!!

Här skulle jag sova i min härliga sommarstuga. Den skulle inte behöva vara så stor. Önsketänkande!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback