Eeezzzzz

Villavslutningen gick bra. Lite raketer 3 på natten. Lite bastu. Väldigt mycket kräftor. Räkröra och "fiskädjen". Eeeezzzz. Bilder kommer eventuellt senare pga att kameran och A är i Esbo. Nästa helg åker jag ner till hesa och så far vi och hälsar på till Gyltö. Back on sunday.

Idag skulle jag börja ta bort tapet från den ena "petoniseinän", gick väl så där. Jag höll på en halv timme och hade fått loss några små stripor och lyckats att göra en massa små hål i väggen. Det bara måste vara gipsskiva emellan oxå!!! Hur som  haver så tänker jag inte fortsätta. Fortsättning följer när A kommer hem om 2 veckor. Under tiden kan jag försöka välja färg på väggen. Svååååårt!!!!

Kanske jag bara smäller dit en sån här skogstapet från Eijffinger????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback