Testing testing....

FAVORIT...
färg:  Rosa och svart och röd och brun och och och
bok: Läser just nu Juoksuhaudantie på svenska...sååå jävla skit!
fordon: Definitivt flyg!
film: Komedier
djur: Älgar
affär: Prisma
serie: Grey
plagg: Jeans och lång tröja
skor: Sneakers

BRUKAR DU...
titta på dig själv i spegeln:
Ja
gnälla: Ja!
skrika: Sällan
sova: Ja, lite väl ibland
försöka vara annorlunda: Ibland
klä dig i svart: Svart är snyggt
gå till kyrkan: Endast vid speciella tillfällen som dop, bröllop och begravningar.
gå i skolan: Nej.
ljuga: Sällan
hata folk: Nej, inte kanske hata, men jag kan tycka illa om folk
lita på folk: Ja

NÄR...
Köpte du något senast: Igår
Kramades du senast: På jobbet idag med någon liten krabat

VEM...
Saknar du:
A
rörde dig sist: Någon på jobbet...
vill du slå: jag vill banka vett i pedofiler
kramade du sist: En gosse på jobbet
vill du vara som: Min själv
sårade dig sist: Minns ej
gjorde dig riktigt glad senast: Österbottens skattebyrå gjorde mig extremt glad idag :-)

HAR DU...
brutit några ben någon gång: Nej som tur är inte
några piercings: Haft hål i öronen
egen dator: Nej jag har 3 st tillsammans med min man
gjort bort dig rejält: Säkert
bra självförtroende: Det är helt ok
kysst någon: Eh JA!
varit/är kär: Ja, ål dö taim!

HUR...
svarar du i telefonen: med mitt namn
mycket pengar har du: Hade lön igår så helt ok för tillfället
ofta bäddar du sängen: Då jag orkar
ofta städar du: VÄLDIGT sällan
många stör du dig på: några få
ofta träffar du din familj: Inte så ofta som jag borde

TROR DU...
att du kommer bli något: Jag är ju redan något, hallååå! :-)
på gud: Nej
på rymdvarelser: Ja
att folk tycker om dig: Det hoppas jag att de gör
på ett liv efter detta: Nja, som myra kanske

ÄR DU...
förstående:
Ja
oftast öppensinnad: JA.
osäker: Ibland
intressant: Hoppas
hungrig: Alltid
smart: Beror på
barnslig: Måste vara det för att kunna jobba var jag jobbar
liten: Smal
frågvis: Inte direkt.
organiserad: Ganska så.
hälsosam: Nej
blyg: Nej inte längre, har kanske varit det förr
lättuttråkad: Ja tyvärr.
ansvarsfull: Ja
arg: Inte för tillfället.
ledsen: Nej.
glad: Japp=)
pålitlig: Ja
positiv: Jag försöker hitta det positiva i allt, ibland går det ibland inte.
lätt att förföra: Nej
bra på att ge komplimanger: Njaaaa

VÄLJ
katt eller hund: Älg
vit eller svart: Svart
varmt eller kallt: Varmt
vatten eller land: Land
sex eller kyssar: Både och
telefon eller internet: Internet
musik eller teater: Musik
bok eller film: Film och bok
leva eller dö: Leva såklart.
Komedi eller skräck: Komedi.
Pirat eller Viking: Viking

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback