Dag 11 och Galaxy

Vår sista dag i Stockholm. Sa farväl till Linda, Robban och små busbebisarna och åkte mot stan. Körde till Djurgården och gick omkring där och åt glass. Tittade lite på båtar och sen for iväg för att söka en pressbyrån/ 7/11 så att jag fick försöka få bort lite kronor. Det var inte svårt,köpte 4 tidningar =D De kan jag läsa sen under mörka höstkvällar om jag inte hittar på något annat att göra.

Anyway, sen åkte vi till värtahamnen och ombord på Silja Lines Galaxy som var en verkligen positiv upplevelse. För det första så hade vi en hytt med utsikt framåt. Arto var nöjd kan jag säga! Han visste inte om att den skulle vara med fönster framåt. Och det var en helt "egen" avdelning med egen dörr. Det var lite titanic över det hela...utan isberget och inga såå fina kläder på mig som Rose hade.

Åt skaldjurstallrik på Happy Lobster och om man åker med Galaxy så skall man definitivt prova detta ställe. Man blev mätt, det var otroligt gott och servicen var utmärkt. Efter detta förflyttade vi oss till baren och drack en Harvest och tittade på den fantastiska showen som de hade. De hade en liknande, som också var brasiliansk, på europa. Men den var inte riktigt lika bra. För det andra var det kul med en "ny"båt. Gick och la oss alldeles för sent så vi fick sova ca 4h och sen var det dags för frukost. Puh!



Eila och Arto. Det är helt klart att att eila tycker om Arto. Ända sen vi kom till stockholm så gick eila och rörde i artos knä och smailade åt honom. Sen precis innan vi skulle åka iväg så gick hon och hämtade en bok och gick och satt sig i artos famn och så satt de länge och läste om bollar. =D



Vy över stockholm.



Djurgården.



mondeo och galaxy.



Jag sitter och tittar ut.



Uppåt.



Alla mina villor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback