Dagens hår och nagellack

Idag har jag börjat dagen med att vara till HairDot och klippa håret. Sen då det var klart frågade Sonja mig om vi skall föna det lockigt eller om hon skall göra det rakt och jag hakade ju genast på det där med rakt. Det har varit lockigt en längre tid nu så nu får det vara rakt några dagar. Efter detta gick jag raka vägen till Kicks för att köpa nagellacksborttagningmedel MED aceton och två nya nagellack. Så nu skall jag testa både China Glaze och Opi. Orkade inte vänta på att det där härliga blåa glittret skall komma från OPI så jag köpte ett annat som också är blått (azure for sure) och China Glaze fick bli julrött men en aning glitter (Go crazy red). Och till min glädje hade herr eller fru postman kommit med posten extra tidigt idag och mitt paket från Cesars fanns i lådan.







Det ser nästan blont ut, kanske jag inte behöver göra det ljusare iaf. För det andra så sa både Sonja och Hanna att jag inte får göra något sånt nu då jag har permanent under, det kan bli katastrof.


Kommentarer
Postat av: edm

:) du sir så gullit mogen o vuxen ut me rakt hår!

2009-11-24 @ 20:23:20
Postat av: Petra

He he, he sir mycket bättre ut på riktigt men alla foton blir helt konstiga, man kan ju milt sagt säg att vi har belysningsproblem.

Tack!

Postat av: Jonna

Oi vähänkö hassu katsoa kuvaa missä sinulla on suorat hiukset, tottunut niin kiharoihin! :) mutta nuo ovat niin niin kivat! ;) kyttäilen tätä aina välillä vaikken teksteistä tajuakkaa ;) - Jonna (mikan jonna)

2009-11-25 @ 13:09:10
Postat av: Petra

Moi Jonna, kiva kun käyt kyttäämässä välillä...ku ei yhtään tiedä et ketkä tätä oikein lukee... =)

2009-11-27 @ 15:38:20
URL: http://snicksnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback