Farsdag

På fredagen var Osku här hos oss och vi åt kräftor, pasta med räksås och glass och tömde två vinflaskor och hade riktigt roligt.

På lördagen blev det ett besök till Lilla Eden i Solf och sen till begravningsplan. Vi hann inte vara dit under alla helgons dag och med fars dag och allt så var vi och tände ljus på både Moffas, Faffas och Harris grav. Senare på kvällen fann vi oss i Voitby tillsammans med en massa Indienbilder och en sovande Felicia.

På farsdagen så var vi ute och åt med Artos föräldrar och sen for vi en sväng till Pappa och Carina.

Som vanligt så var jag urusel att ta bilder hela helgen. Skall försöka förbättra mig.



Så här såg jag ut på lördagen. Med nya söta strumpor från Lindex.



Jag och min far med presenten han fick av oss. Han babblar alltid en massa om Ferrari så nu fick han en hel bok om det och kan berätta en massa fakta åt oss sedan. Snus under läppen och jag-har-just-rymt-från-fängelset-look-Pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback