Lillajul idag och lite Konadbilder

Har nu varit två dagar på jobb, det har varit aningen tungt men så småningom skall det vä bli bättre. Och ikväll skall vi ha julfest och det blir premiär för min röda julMolly.

Men först några bilder då jag mixade med mina Konadgrejer.





Det var svårare än jag trodde, men nu gäller det att öva öva öva så blir det nog fint. Mina naglar för ikväll är målade med samma lack från China Glaze (Go crazy Red) och så har jag gjort lite streck med svart nailartlack, detta blev dock misslyckat så jag tänker inte visa detta på bild. Meningen var att jag skulle göra samma fina mönster som finns på Molly klänningen men det gick inte fast hur jag försökte och så misslyckades allt. Men nu är det röda i alla fall och det är huvudsaken.

Var och handlade lite julklappar till Kapp Ahl och blev blixtförälskad i denna och den fick följa med hem genast.



Och ungefär så här blir det ikväll...är ännu inte säker på de lila strumpbyxorna men tror nog att det blir de i alla fall.



Och så här nästa vecka ;)



Nu skall jag börja fixa mig, har ingen aning om vad jag skall göra med håret, men det brukar ordna sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback