Så här ser jag ut då jag är sjuk ;)



Uppsvälld i halsen som bara den. Under en filt med laptop och iskallt vatten i koppen.



Här är jag på väg till apoteket. Sa till min man att med lite Odd Molly så blir man snabbare frisk, men nej, tyvärr så tycks nog inte det hjälpa.



Sen igår på kvällen var jag i så bra skick att jag klarade av en kort trip till Indiska och till Prisma. Från Indiska så köpte jag ett par höga "sticka sockar" som jag länge velat ha, två par fingervantar (1,90e/st) och en mössa som var på rea. Jag har ofta håret uppsatt på vintern och på jobbet så klarar man sig inte utan mössa och då är det alltid problem med vilken man skall ta så att hela härligheten ryms in i mössan.



Min man sa att mössan ser ut som en hiphop mössa =) Huvudsaken att man har varmt om huvudet och att håret ryms in. Men höjdpunkten igår var nog trots allt en BigMac från MacDonalds. Då vi kom till prisma så pratade A en massa om hamburgare och jag btyckte det var fräckt eftersom jag inte kan äta sånt nu. Sen då vi körde ner i grottan så sa jag att jag vill ha en burgare, så där på prov om jag klarar av att äta en. Sagt och gjort, efter matinköpen gick vi till MacDonalds och beställde varsin hamburgare som vi tog med hem. Jag delade upp min i två delar och börja äta och det gick. Tuggade länge och väl på varje tugga men det gick. Aldrig har väl en hamburgare smakat så gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback