Dagens Odd Molly inspiration

Eftersom min härliga man gav mig en spoiler underskirt i födelsedagspresent så måste jag ju bara prova lite kombinationer. Alla mina OM kläder är övredelar och en klänning så detta är faktiskt första kjolen och nu efter att ha provat så vill jag definitivt ha mer kjolar.



Här har vi då basen. Det som allt grundar sig på!



Drömklänning som väntar på julen. Den satt bättre nu än senast pga spoiler underkläder och att jag inte hunnit äta något ännu =(



Sen med lite kofta.



Lite lovley knit.



Sen min härliga tunika från Burn baby Burn collektionen som var mitt första OM-plagg.



Och så föregående set med kofta.



Somrigt.



Lite höstigt och kanske lite julfeeling över denna outfit.



Och så till sist denna. Man vill bara ha mer och mer...när tar det slut?

Och så dagens outfit. Eftersom jag har fest ikväll och temat är svart så kommer jag att ha på mig följande:



Paljettlinne från HM och svarta jeans från vero moda (?), båda på rea och inköpta för lääänge sedan. Så det blir lite glamoursvart med tunikan och bara svart med jeansen. Till detta givetvis svart makeup och svarta stövlar =)

p.s just det, OM plagg finns det nu 10 av i min garderob. Men sanningen är att inget av dessa plagg ännu fått komma in i garderoben utan de hänger precis så att jag ser dem då jag sitter på datorn. Vad är det för vits att gömma dem inne i skåpet?


Kommentarer
Postat av: Linda (kusin)

Åhhhh vilken fin kjol!!! Vilken snäll man du har :-)

Hoppas födelsedagen blev lyckad!

Kram

Postat av: emmathilda

Oj tack för dessa fina bilder! Och julklänningen, nu längtar jag bara mer och mer att posten kommer!

2009-11-01 @ 12:23:12
URL: http://www.emmathilda.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback