Fredag och soyalasagne

För det första: nej, jag har inte blivit vegetarian. Ville testa något nytt och gjorde en lasagne. Helt ok, men jag är nog en köttmänniska. Så är det bara.

Imorgon är det Vaasa Fashion weekend i rewell center och jag, Pia och Anna skall fara dit och ta del av vårens nya trender.



Denna sötnos kommer från Kapp Ahls vintage stories.



Snyggt med blommigt och jeans


Slitna jeans och högklackat



Vitt är alltid snyggt



Härlig kombo


Mera vitt.
Dessa från Ralph Lauren

Köp som jag borde göra ännu i vår:

1. nya gummistövlar
2. nåt jeansplagg, har inte bestämt mig ännu vilket
3. sommarklänningar är aldrig fel
4. en grej som jag har på g på tradera
5. vita tygskor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback