Dagens nagel Semesternaglarna

Herredumilde! Ingen dagens nagel på hur länge som helst.



Det började färgstarkt


Jepp, här också



Sen blev det reggae naglar i Spanien. Kunde väl ha hittat på nåt roligare.




Tema: Fisk, sjöjungfru och lite hello kitty, inte nöjd alls med dessa.




Franskis med glitter och en blomma. Detta var med sticker och det var inget Thailandssticker, så det har hålligt hur bra som helst i nästan en vecka.


Ordning och reda. Försökte att få ordning i skåpet men jag har för många lack för detta skåp. Jag vill ju att alla skall synas.



Sen testade jag lite ovanpå min gamla franskis med konad. Skall göra ett par bröllopsnaglar och jag tror att jag har funnit färgen och mallen.



Påminner lite om denna som betyder "ääretön"/ "infinity"/ "oändlighet" och det tycker jag att passar bra till bröllop.

Och vet ni att jag inte köpt några nya lack på jättelänge. Skulle nog vilja ha lite nya mörka färger till hösten. Chokladbrunt, beige och mörklila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback