Ishockeyfri fredag

För mig blir det verkligen ingen ishockey idag. För det första så bryr jag mig inte, för det andra så blir man uppdaterad via facebooken och för det tredje så har jag inte ens den kanalen som det kommer från. Har lyckats radera dem på något sätt. Maskinen frågade om jag vill göra något och det ville jag ju givetvis. Och så försvann 4 kanaler. Vi har inte lyckats få tillbaka dem! Vem bryr sig!

Har kollat in lite Odd Mollyn på nätet. Gick faktiskt igenom hela Katinkas lista på webbshoppar som säljer OM. Är på jakt efter en speciell ;) Skall på en del fester nu i sommar och skulle vilja ha just denna. Skall kolla runt lite och se vad det blir.

Isabelle den lyckoosten har farit iväg till thailand idag. Till värmen...fusk!

På nagelfronten har det inte hänt så mycket. Har på mig underbara absolutley alice.



Längst upp till höger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback