Odd Molly kvalitet

Har dragit mig för att skriva detta, men nu känner jag mig tvungen. Hittade ett hål i "armhålan" på min lovely knit idag. Köpte den i somras så det borde verkligen inte vara något hål i den ännu. Min fina silkestunika från burn baby burn collectionen fick ett hål som min svärmor fixade men hon var tvungen att lägga till tyg och sy med mönster över silket på tunikan för att den inte skall gå mer sönder. Min spoiler har haft konstiga sömmar ända från början.

Så man undrar ju med priset. Hur kan det höjas hela tiden och kvaliteten försämras! Jag skulle förstå om det är en trjöja från gina tricot för 4,99e men det är en långt över 100e tröja. de borde inte gå sönder på det här viset.

Blir så sur på sånt här!

Så jag avskaffade både mitt shoppingförbud och hm-bojkott och handlade en konjaksfärgad väska och en klänning på hm idag. Och en cream underkjol från Aukia. Sen var jag till Amarillo och åt med anna och jocki som även de var på shoppingrunda. Alla hittade något och vi var alla nöjda och glada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback