Problem 2 och 3

Problem två heter köket. Inte så mycket att säga om det. Vi har ett orginalkök från 1990 typ. Det är vitt så det är helt ok, men om jag vinner de där 7 miljonerna så blir det nog ett nytt kök här skall jag säga.

Problem 3. Ni skall ju inte bara gå och tro att det är meningen att min blogg skall se ut som den gör. Nej, jag gjorde ett misslyckat försök att få några bilder till bannern och så lämnade den som den ser ut idag, har säkert sett ut så nu i flera månader. Kanske till och med ett år redan. Så detta borde jag åtgärda bums.


Idag skulle jag egentligen till Bona på lite komma-ihåg-de-gamla-goda-dagarna. Men den jäkeln är i södra finland och jobbar. Så jag sov länge, vi for till stan och gick lite. Pratade med A´s arbetskompisar i hamnen och levererade ett paket från minimani åt vår vän Oswaldus Maximus Granqvistus. Vad det innehöll lär nog skall vara ett mysterium som aldrig kommer att få något svar;) Hehe sorry måsta bara bråka lite.

Kom ihåg Lotto! Eller kom int ihåg, kanske jag har större chans att vinna. Så jag får renovera köket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback