Thomas Sabo i egen hög person





Så söta små charms. Ville egentligen ha tre stycken men blev tvungen att se över ekonomin och tog "bara" två stycken. Perfekt som present då man kan köpa till charms eller varför inte olika kedjor eller ett armband. Använder själv ej armband så halsbandet passar mig perfekt.

Om man heter något kort typ Pia ;) Eller My så kan man ju ha sitt namn hängades runt halsen.

Som nästa så skulle jag vilja ha; en klänning, ett par högklackade skor och en tingeling figur. Det finns såå mycket härligt att välja mellan.

http://www.thomassabo.com/

Jag köpte mina direkt från deras egen hemsida med Visa-kortet och det gick hur smidigt som helst. Produkten kom hem på några dagar. (Till dörren)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback